Monday, January 19, 2009

أقلام رصاص

  • الغباء الاسرائيلى نعمة واللى يكرها يعمى ، كل مرة تصر على انها تولع الفرن وبعدين تدخل فية برجلها.. نعيما
  • قررت اسرائيل ان تدفع فاتورة 25 مليون دولار يوميا لمدة 23 يوم للقضاء على حماس فخرجت حماس اكتر قوة وشرعية فى فلسطين والعالم رغم دفع اسرائيل كل الفلوس دى - راجع نقطة الغباء الاسرائيلى وسنينة
  • قمة الرياض - قمة الدوحة - قمة شرم الشيخ - قمة الكويت ... ضجيج اعلامى... مين يزود
  • خروج الشارع العربى من الخليج للمحيط فى مظاهرات لمدة 23 يوم عشان يقدموا الدعم المعنوى والمالى المتاح حقق حاجة جديدة لاول مرة فى تاريخنا الحديث لم تحققة جامعة الدول المهلبية ... الأجماع العربى
  • مشكلة العرب اثناء الحرب على غزة كانت القمة واخوات الانعقاد ( زى كان واخواتها ) وقت الانعقاد - بلد الانعقاد - مواضيع الانعقاد - قرارات الانعقاد - بيان الانعقاد وفى النهاية برضو هى نفس النتائج والتصريحات بتاعت الميلون انعقاد اللى قبل كدة
  • اسرائيل دولة ترسم تاريخها بدماء الابرياء لذلك سيأتى يوما يتحول فية هذا التاريخ الى كابوس ويخرج الدم من صفحات التاريخ ليكتب نهايتها
  • اسجل اعجابى بموقف النواب الكويتيين الذين رفضوا استقبال ابو مازن ( الحاج عباس ) لان فترة ولايتة انتهت وانتفت صفتة كمتحدث بأسم السلطة الفلسطينية وثانيا لانة لا يمثل الوضع فى غزة لانة كان عمدة رام الله وعلى رأى المثل أهل غزة أدرى بشعابها

2 comments:

Willie From: said...

You have a very nice blog keep it going. I have recently updated my blog. To follow my blog click on the words in the lift coulomb of my page "Follow this blog" it is above the pictures of the other followers and complete the pages theta will open. Cum and tell me what you think of my new and learn more about how we live in South Africa by following sum of the links I give on my blog you can even see more interesting things about SA. Visit: http://www.nowinsouthafrica.blogspot.com

Regards
Willie

Salolo said...

Willie thanks for your passing on my blog , i vsit yours also & it's great , hope all luck to you my friends